maandag 31 augustus 2009

BNN feliciteert je

Het zit dus zo. Ik ben jarig vandaag (ja, bedankt, nee ik voel me niet echt 20 nog!) en dat gaat natuurlijk altijd gepaard met een verjaardagkaart van de opticien, verzekeraar, Duthler, Wehkamp, telefoonboer en mijn oma's. Je zou kunnen zeggen dat het een beetje triest is dat ik aanzienlijk meer kaarten en felicitaties krijg van computers en ongeïnteresseerd PR-medewerkers dan van mijn eigen vlees en bloed.

Zo voel ik dat helemaal niet. Zo kreeg ik daarnet bijvoorbeeld een e-mail van Patrick Lodiers. Jeweetwel, van de BNN. Een e-mail van hem persoonlijk. Voor mijn verjaardag! Omdat ik lid ben van de BNN. (Over dat laatste een andere keer een discussie) En er zat zelfs een link bij naar een feestpagina. Een feestpagina speciaal voor mij, mijn naam staat zelfs in de link. Op die website krijg ik versiertips van Filemon Wesselink, een hitsige horoscoop van Nicoline dinges. Als kers op de taart ook nog een videoboodschap van Patrick en een liedje van Sjarrel en Sjaan (je kunt ook hun maskers downloaden).

Nou ik voel me wel jarig, hoor! Dit wordt een belangrijk jaar, mijn eerste jaar als twintiger, het laatste jaar dat ik wettelijk gezien financieel afhankelijk ben. Het laatste jaar dat ik mijn leeftijd voluit hoef te schrijven (stijltechnisch). Het jaar dat ik me bijna ongans mag drinken in diverse Amerikaanse uitgaansgelegenheden, het jaar dat ik al 20 jaar mijn geboortejaar deel met de val van de Berlijnse muur. Bovendien is het het jaar waarop ik steeds verder verwijderd raak van de huwbare leeftijd en in diverse middeleeuwse plattelandsdorpen al beschouwd zou worden als een oude vrijster. Gelukkig is dit de 21ste eeuw en heb ik nog maximaal tien jaar (vijf jaar als ik op de Veluwe zou wonen) voor dat aan de orde komt. Zoals Jay-Z zou zeggen: "Cause I've got 99 problems, but a bitch ain't one").

Doei allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten